دوره 13 (1402)
دوره 12 (1401)
دوره 11 (1400)
دوره 10 (1399)
دوره 9 (1398)
دوره 8 (1397)
دوره 7 (1396)
دوره 6 (1395)
دوره 5 (1394)
دوره 4 (1393)
دوره 3 (1392)
دوره 2 (1391)
دوره 1 (1389)
کلیدواژهها = داعش
تعداد مقالات: 5
تبیین تروریسم رسانهای با تمرکز بر بهرهگیری گروه داعش از شبکههای اجتماعی (توئیتر و فیسبوک) با رویکرد فراترکیب
دوره 12، شماره 3 ، آذر 1401
چکیده
تروریسم رسانهای، گونهای نوظهور از تروریسم است که از طریق گفتمانسازی، عملیات روانی و جذب نیرو، نسبت به نفوذ، جلب حمایت و مشارکت گروههای مختلف اقدام کرده و با فعالیت در شبکههای اجتماعی خاصّه توئیتر ... بیشترتحلیل تماتیک تکنیک های رسانهای داعش در القای قدرت؛ مطالعه موردی دابق و رومیه
دوره 11، شماره 4 ، بهمن 1400، ، صفحه 189-217
چکیده
رسانهها مهمترین و مؤثرترین ابزار انتقال اطلاعات در تحقق فرایند ارتباطات هستند. گروههایی همچون داعش با فهم توانایی بالقوه رسانهها در تأثیرگذاری بر افکار عمومی در سطح منطقهای و بینالمللی، اقدامات ... بیشتربازخوانی تاثیر قدرت نرم (تکنیک شایعه سازی) گروه تکفیری داعش در کاهش احساس امنیت شهروندان در استان ایلام
دوره 11، شماره 3 ، آذر 1400، ، صفحه 125-152
چکیده
هدف اصلی این پژوهش بازخوانی تحقیق شناسایی میزان تأثیر شایعات مربوط به گروههای تکفیری داعش بر احساس امنیت شهروندان استان ایلام (با تاکید بر میزان ترس و وحشت، سرمایه اجتماعی، توانمندی نیروهای مسلح، ... بیشتربازنمایی قدرت در رسانههای داعش: تحلیل مضمون مجله دابق
دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 181-211
چکیده
جهان امروز عرصهی رقابت رسانههاست. رسانهها با توجه به ابعاد کاربردی خود توانایی شکلدهی به اذهان را دارند. داعش اهمیت زیادی به انواع رسانهها میدهد و نقش رسانه را در جهان امروز به خوبی درک کرده ... بیشتربررسی و نقد مبانی سیاسی جریان تکفیری داعش
دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1397، ، صفحه 205-243